Ieva Kerēvica — burvīgas džeza balss īpašniece, jauno aktieru un mūziķu mentore, instrumentāliste — saksofoniste un vijolniece. Muzikālo izglītību ieguvusi Madonas bērnu mūzikas skolā (vijole), saksofona spēli mācījusies Alfrēda Kalniņa Cēsu mūzikas vidusskolā, Jāzepa Mediņa mūzikas vidusskolā un Jelgavas mūzikas vidusskolā, savukār vokālo mākslu studējusi Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolā pie Ingas Bērziņas. Ieva papildinājusi savas prasmes meistarklasēs dažādos festivālos Latvijā, Polijā, Vācijā, Somijā un citur. Guvusi panākumus vairākos vokālajos konkursos, tai skaitā Sony Jazz Stage 2004, Lady Summertime, Stage Number One, Tu esi pamanīts un Liepājas Dzintars.
Dziedātāja uzstājas dažādos projektos gan kā soliste, gan kā pavadošā vokāliste. Darbojas kā vokālā konsultante, iesaistās dažādu konkursu žūrijas darbā. Nozīmīga viņas muzikālā dosjē ir sadarbība ar komponistiem Raimondu Paulu, Zigmaru Liepiņu, Uldi Marhilēviču, Mārtiņu Braunu, Rihardu Zaļupi un citiem. Vairākus gadus kā vokālā konsultante sadarbojas ar Dailes teātri un Nacionālo teātri. Iesaistoties afrikāņu gospeļu dziedājumos, Ievai radusies vēlme dziļāk pievērsties latviešu tautas dziesmām.
Vēlmi izveidot savu latviešu tautas dziesmu programmu Ieva lolojusi vairākus gadus. Sākotnēji kopā ar džeza instrumentālistiem – saksofonistu Gintu Pabērzu, pianistu Madaru Kalniņu, kontrabasistu Andri Grunti un perkusionistu Arti Orubu – tapa programmas pirmā versija, tomēr radošie meklējumi veduši tālāk uz jaunu aranžējumu veidošanu jau kuplākam izpildītāju sastāvam, kas skanējumu ļautu veidot vēl krāsaināku un niansēm bagātāku.
Programmas «Mantojums. Pirmā redakcija» veidotāji secinājuši: pašlaik Latvijas mūzikas dzīvē valda īsts tautas dziesmu bums. «Un tas ir ļoti labi! Tas nozīmē, ka mēģinām apzināties savas saknes, stiprināt savu latvietību. Arī «Mantojums. Pirmā redakcija» ir mūsu interpretācija par tautas dziesmu — kā pieskāriens senatnei, jo neviena dziesma te neizskanēs autentiskā veidolā un pilnā apjomā. Drīzāk tās ir mūsu sajūtas un asociācijas, ko raisījušas konkrētās tautas dziesmas,» atklāj Ieva Kerēvica, ar mīļu sentimentu atceroties, ka pirmā tautas dziesma, ko pati bieži dungojusi bērnībā, bijusi «Maza, maza meitenīte».
Lai gan programma veidota etnodžeza manierē, stilistiski te saskatāmas arī popmūzikas, kino mūzikas un pat simfonisma iezīmes.
Mūziķi neslēpj, ka dziesmu atlases procesā talkā ņemti Emiļa Melngaiļa savākto tautas dziesmu sējumi, bet konkrētu melodiju izvēlē izšķirošā loma bijusi sajūtai. Tieši tāpēc pogrammā līdzās labi zināmām melodijām skan arī reti dzirdētas latviešu tautas dziesmas.